ULUDAĞ MÜNAZARA TOPLULUĞU

Merhaba arkadaşlar!.

Uludağ Münazara Topluluğu kuruldu!.



10/28/2009

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İŞLETME TOPLULUĞU

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İŞLETME TOPLULUĞU
MÜNAZARA
KURULUŞ ŞEMASI




KOORDİNATÖR

Dönemin münazaradan sorumlu temsilcisidir. Münazara ile ilgili bütün sorumluluk ve takip ondadır. Şemadaki diğer birimler de temsilciye bağlıdır ve yapılan her iş onun denetimindedir. Koordinasyona yardımcı bir kaynak ve altında beş birim bulunmaktadır. Bunlar : tanıtım, iletişim sponsorluk, ulaşım ve topluluk işleridir.

KAYNAK

Kaynak münazara ile ilgili bütün organizasyonları gerçekleştirebileceğimiz bütçedir. Bu bütçenin içeriğinde olan miktarlar sponsorlardan ve okuldan aldığımız ödenekten ibaret olacaktır. kaynağın yönetimi ve idaresi ilgili koordinatör ve bağlı olunan topluluk( İşletme Topluluğu ) başkanıdır.

TANITIM

Tanıtım, münazaraya yeni üyeler kazandırmak ve sene içerisinde yapılan turnuvalarda alınan her türlü başarıyı arşivleştirmek için uğraşır. Münazara için en önemli olgu bu organizasyonu devam ettirebilecek kişileri yetiştirmektir. Az münazır az maç demektir ve fazla yük alarak sıkılganlık gösterilmemesinin en önemli koşullarından biri herhangi bir oluşumda bir şeyler gerçekleştirmektir. Bunu gerçekleştirirken popülasyonun fazla olması kişiler arası rekabeti artırdığı gibi etkinliğini yaptığımız oluşuma da olan ilgiyi artırmaktadır bu nedenledir ki Uludağ Münazara niceliğini artırarak nitelikli bir sene ve seneler geçirmelidir. Tanıtım biriminde iki alt başlık vardır. Bunlardan ilki “reklam”dır. Reklam kişileri münazaraya kazandırmak ve dolayısıyla Uludağ münazaranın da kazanımını sağlamak için olmazsa olmazdır. Peki reklamdan kastımız nedir ve nasıl yaparız ?

Reklamdan kastımız ; münazarayı tanıtacak ve bu tantım vasıtası ile kişileri bu oluşumun içerisine çekmeye çalışan aynı zamanda ilgilelerini artıran her türlü tanıtım unsuru reklam kabul edilebilir. Bunlar yaratıcılık unsuru oldukları için bu düşünceleri harekete geçirecek kısım da “Organizasyon” birimidir. Yani reklamı nasıl yaparız sorusunun yanıtını organizasyon birimi verecektir. Organizasyon birimi, reklam bölümünün yaratıcılığı ile yani araştırma ve geliştirme alt dalı ile gereksinimi olan ürünleri ortaya çıkardıktan sonra bunun yayımı ve dağıtımı organizasyon ekibine bağlı olacaktır. Bu tanıtımı el ilanları, broşürler, afişlerin asılması, birebir ya da toplulukla görüşme ile yapabilirler.

İLETİŞİM

İletişim birimi, her turnuvadan önce turnuvayı düzenleyen okula başvuruda bulunmakla sorumludur. Turnuva ile ilgili her türlü bilgiye ulaşmak ve bizim sorunsuz bir seyahat geçirmemizi sağlamak ile görevlidir.

SPONSORLUK

Münazara için en önemli konudur sponsorluk. Bu birim iki kısımdan oluşur. Portföy, münazaraya kaynak sağlayabilecek firmaların havuzunu oluşturur ve onlarla ilgili iletişim bilgilerini toplar. Hangi firmalar nasıl sponsorluk verebilir ya da biz sponsorluk veren firmaya karşılığında ne verebiliriz gibi soruların yanıtlarını araştırmakla görevlidir. İrtibat da portföyde bulunan şirketler ile randevulaşıp görüşmeye gitmekle görevlidir.

ULAŞIM

Ulaşım koordineli bir şekilde turnuva düzenlenen yere gitmemizi sağlamakla görevlidir. Biletlerin sorumluluğu, varıldığında gidilecek güzergahtan haberdar olmak ve bilgilendirmek onun görevidir.

TOPLULUK İŞLERİ

Bu kısmın sorumluluğu İşletme Topluluğu’na bırakılmıştır. Gerekli idari yerlerle yazışmalar, talep formunu doldurmak bu zamana kadar olduğu gibi onun görevidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder